Teasen. Triggeren. Converteren.
Voor Labelfresh ontwikkelden we een krachtige salestool.
Grafica ontwikkelt voor Labelfresh een krachtige salestool die binnenkomt vóór het verkoopgesprek begint.
Met een custom video box, sturen ze een hyperpersoonlijke videoboodschap rechtstreeks naar de juiste aankopers binnen hun klantensegment. Deze box verrast niet alleen, maar activeert: via de geïntegreerde video wordt de klant niet alleen persoonlijk aangesproken met eigen branding maar gericht ook doorverwezen naar een specifieke landingspagina voor de volgende stap.

van idee tot impact
Niet zomaar een staal. In de box zit een wateroplosbaar etiket, een flesje water én een creatieve videotutorial. Zo kan de ontvanger letterlijk meteen zelf aan de slag. Fun, functioneel en bewustwording.
Pieter De Raedt, zaakvoerder van Labelfresh, bevestigt: de aanpak werkt. De box zet leads aan tot actie en leidt effectief tot afspraken. Een goed idee krijgt pas waarde als het rendeert.

Tijdloos design
De box kreeg een stijlvolle look met oog voor detail: een strak, tijdloos design met subtiele afwerkingen zoals spotvernis.
Bij Grafica starten we met een goed gesprek, werken een slimme aanpak uit, en vertalen dit naar sterk design, drukwerk en gepersonaliseerde video en foto's, helemaal op maat van jouw merk.


